reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Blahová

Alžbeta Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život si vychutnávam podľa vlastných pravidiel. Som vždy pripravená odísť niekam, kde som ešte nebola. Moja sloboda a chuť žiť je mojím vierovyznaním. A slová, ktoré píšem sú mojím druhým ja.. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenásukromne

reklama

sukromne

Vytvorte si svoje nebo

Alžbeta Blahová

Vytvorte si svoje nebo

Posledne letné lúče sa dotýkali môjho neba, ktoré som si sama vytvorila. V jeden deň som si povedala, že od teraz budem šťastná a môj život začal konať, podľa môjho rozkazu.

  • 30. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 320x
  • 0
Moja sloboda

Alžbeta Blahová

Moja sloboda

Rozprestieram ruky dokorán a so smiechom si spievam, že toto je len moja sloboda. Je to pieseň, ktorej slová som šepkala už dávno, len tá moja skutočná, reálna sloboda bola zahmlená - aspoň istý čas. Mala som sny, mnoho snov, ale názory druhých, strach a mnohé iné veci ma ovplyvňovali natoľko, že to ostalo len pri snoch..

  • 4. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu