reklama

Moja sloboda

Rozprestieram ruky dokorán a so smiechom si spievam, že toto je len moja sloboda. Je to pieseň, ktorej slová som šepkala už dávno, len tá moja skutočná, reálna sloboda bola zahmlená - aspoň istý čas. Mala som sny, mnoho snov, ale názory druhých, strach a mnohé iné veci ma ovplyvňovali natoľko, že to ostalo len pri snoch..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
sloboda
sloboda 

A aj preto v mojom vnútri prebiehal boj. Bojovala sloboda s okolitým svetom. Zvnútra ma ubíjala a všetko pomocou bolesti vyrážala von. Ja som sa snažila byť hluchá a slepá. 

Potom prišla do môjho života láska. Zabudla som na svoje sny a plány. Prišiel ON a neopýtal sa ma nikdy, že čo v živote skutočne chcem. A mňa ani nenapadlo o tom hovoriť. Pretože tu bol on a ja som bola chvíľku šťastná. Sloboda v mojom srdci začala kričať ešte viac, keď on sa snažil pretvoriť moje skutočné ja. Samé zákazy, príkazy, urážky sa stali bežnou súčasťou môjho života. A moje pravé skutočné ja, strácalo svoju hodnotu. Len slzy boli malým liekom na moje malé rany. Všetko čo sa dialo mi malo byť výkričníkom, aby som utekala, ale moja láska k nemu ma zaslepovala. Nechcela som si priznať, že takto to proste nemá byť. Nechcela som si priznať, že sa zo mňa stáva stroskotaná žena, ktorou som nikdy nechcela byť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každé jedno ráno som vstávala s myšlienkou, že nie som šťastná a túžila som po úteku. Takom skutočnom - často som si prestavovala ako si zbalím pár vecí a nasadnem na vlak niekam do neznáma. Začala som si odkladať peniažky, vedela som, že jedného dňa to spravím, ale potrebovalo to čas. Musela som totiž nabrať odvahu.

Život to jedného dňa zariadil sám. Nemohol sledovať ako sa ničím pre človeka, ktorý si ma vôbec nevážil. Vraví sa, že žena je zrkadlom muža a ja som bola dokonalým obrazom toho ako sa ku mne správal. Postupne zabudol na lásku, zabudol na sľuby a v jeden deň sa ma vzdal. Teraz v náručí dávnej minulosti zabúda na svoju krutosť. Ja som sa nevedela cez to preniesť, cítila som hnev a nenávisť. Dnes už viem, že mi urobil len službu. Naozaj nebol mužom môjho života a môj život mal byť celkom iný. Mal prísť do môjho života, aby som sa konečne naštartovala a začala si plniť sny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ON spravil krok späť a ja som spravila veľký krok dopredu. Je to už nejaký ten čas aj ja som zmenila myslenie. Preto sa v mojom živote sa dejú zázraky každý deň. S úsmevom vstávam a robím všetko preto, aby som si vychutnala každý deň ako keby to mal byť môj posledný...a pomaly kráčam k splneniu svojich snov. Prekážky beriem ako výzvu, s ktorou sa rada pohrám. Už som si uvedomila svoju skutočnú hodnotu.

Som žena, nie vždy dokonalá, nie vždy presná, nie vždy príjemná, nie vždy usmiata...ale som len žena, ktorá miluje život.

Moje zlomené srdce skladám pomaličky dokopy a vnímam ten pokoj, ktorý chýbal mojej duši a vychutnávam si jeho chuť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A v tom je základ skutočnej slobody. Necháte minulosť odísť, skamarátite sa s bolesťou a pôjdete si za svojimi snami ako blázni, nech vám hovoria iní čo len chcú. A aj keď budú o vás pochybovať, tak vy budete hluchý, ale teraz nie voči svojej vnútornej slobode, ale voči vonkajšiemu svetu...

A verte mi, že nič nie je krajšie ako to, keď si potykáte so slobodou, objímete ju a vykričíte vpred - KAMKOĽVEK BUDETE CHCIEŤ.

Alžbeta Blahová

Alžbeta Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život si vychutnávam podľa vlastných pravidiel. Som vždy pripravená odísť niekam, kde som ešte nebola. Moja sloboda a chuť žiť je mojím vierovyznaním. A slová, ktoré píšem sú mojím druhým ja.. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenásukromne

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu